Nie istnieje człowiek, sprawa, zjawisko, a nawet żadna rzecz dopóty, dopóki w sposób swoisty nie zostały nazwane.
Władzą jest więc moc swoistego nazywania ludzi, spraw, zjawisk i rzeczy tak, aby te określenia przyjęły się powszechnie.

Zbigniew Nienacki Dagome Iudex

Przypomnij sobie, ile razy stanąłeś przed sytuacją wyboru produktu lub oferty spośród wielu takich samych produktów i ofert.
Pewnie więcej razy niż pamiętasz.
Codziennie dokonujemy wyboru spośród wielu takich samych rzeczy.
Jak to robimy?

Zazwyczaj na chybił trafił.
Czasem jednak pojawia się coś, co zwraca uwagę, wywołuje skojarzenia, uruchamia wyobraźnię – słowo, fraza, opowieść.
I to, ten jeden często drobny element zaważa na ostatecznym wyborze.

A teraz wyobraź sobie, że to Twoja firma, twój produkt jest jednym z tych wielu – z takim samym zdjęciem, grafiką, opisem.
Równe klocki stojące w rzędzie.
Klient bezradnie patrzy, zastanawia się, waha. W końcu jednak coś wybiera. Ale czy to COŚ to Twoja oferta?

Trzeba szukać tych skojarzeń, tych nieraz drobnych detali uruchamiających wyobraźnię i zapadających w pamięć.  
Wtedy wystarczy jedno spojrzenie, jedno słowo i problem znika.
Wybór jest oczywisty.